Saturday 18 November 2017

Sinal Forex Percuma Malaysia


Forex Malásia - Belajar Forex Cara Mudah, Sinal Percuma, Análise Gratuita Jika dilihat USDCAD perdeu dalam dalam 30pips sebab ada notícias yang melawan tendência kemudian saya letak ordem baru pada SNR terdekat lalu gatilho dan kembali bergerak mengikut tendência :) Saya tak menjangka impak notícias sangat kuat Sampai cecah SL tapi apa-apa chato ainda boleh lucro alhamdulillah. Alhamdulillah malam ni untung 220pips dan tambah dengan pip Isnin pada pós lepas 230150 untuk minggu ni 380pip win. Walaupun hanya trade ikut peluang baru trade sudah dapat dalam 400pip. Tak perlu aberto banyak post tapi perlu anslisis yang betul dah cukup untuk dapat lucro banyak. Minggu ni agak sibuk jadi takda buat analisis hari-hari macam selalu maka saya pun tak berani bagi analisis hentam kromo hehe. Bila cukup analisis dan yakin baru saya akan post sebab tu minggu ni kureng ckit post dia :) Saya doakan anda terus berjaya. Minggu depan kita analisis lagi k. 1.Segala analisis adalah berpandukan dari web ini Awal saya nasihatkan apabila dah popit semalam kena jaga emosi dan elak confio :) Analisis harini AUDUSD, GBPUSD dan EURUSD fechar bullish dan harini dijangka akan meneruskan pendakian. Tetapi awal saya ingatkan jangan kejar harga dan kalo boleh jangan guna stop order. Saya sarankan guna limit order. Selalunya bila dah naik tinggi tu dia akan retrace dahulu dan retrace chatice kadang jauh kebawah sebelum nait kembali. Jika guna pára ordem mudah nak hit SL. Maka kena hati-hati k :) Fokus saya untuk hari ini adalah USDCHF, USDCAD e USDJPY tang dijangka turun. USDCHF dah interrompe sideway dia semalam pada TFH4. Maka analisis saya dia pun akan terjun macam USDJPY e USDCAD. Cari peluang vende limite untuk 3 par ini. Cari pada SNR yang kuat dan dekat :) 1.Segala analisis adalah berpandukan dari web ini Alhamdulillah 3 par yang saya fokus siang tadi ketiga-tiganya close gap dia. Kepada yang segue tu tahniah saya ucapkan boleh dapat 200pips lebih. Jika dilihat pada skrinshot yang saya berikan tu untuk USDCAD ada abrir beberapa posição dan ada yang kena SL. Apabila etrace saya cuba cari peluang pada SNR terdekat satu tu tak menjadi tapi yang satu menjadi dpt dalam extra 70pips. Saya tak jadi mantenha USDCAD sebab nak cari peluang ordem semasa retrace esok :) Kadang gap ni ambil masa nak close ada yang 2jam ada yang ambil masa berhari jugak. Tapi dapat close sebelum jam 12mm. 1.Segala analisis adalah berpandukan dari web ini 2.Broker yang saya guna dan percaya untuk buat analisis adalah dari web ini Reunião com um pedaço de gengal no panda pandangan newbie saya harga minyak akan terus terjun jatuh. Fokus pada pair USDJPY e USDCAD vendem. Dari post awal saya tengahari tadi dua par ini ada gap dan termasuk AUDUSD dan sekarang mercado ibarat sedang cuba untuk menutup gap tersebut. Dalam 3 par ini cuma USDJPY yang tak hit order limite saya dan dua yang lain insyaAllah akan TP untuk tutup gap. Dengan perbezaan 4pip sebelum atingiu a ordem saya tapi dia terus reverso. Hit dua pair dah cukup syukur :) Apabila USDJPY dah tutup gap saya akan cari peluang untuk vender bergantung pada CS yang terbentuk 8pm nanti. Bagi USDCAD samada saya biarkan TP atau posição de espera. Mercado de Bergantung pada. 1.Segala analisis adalah berpandukan dari web ini 2.Broker yang saya guna dan percaya untuk buat analisis adalah dari web ini Jika kita perhatikan pagi tadi AUDUSD, USDJPY e USDCAD ada gap yang agak besar. Selalunya gap macam ni dia akan cuba perto sebelum bergerak mengikut tendência. Jika nak ambil peluang ini boleh letak limite de pedidos pada SNR yang terdekat. Ingat Jangan kejar harga dan jangan lupa SL dalm 15-30 dari SNR agak bagus dah :) Untuk tendência pagi ini akan saya atualização sekejap lagi insyaAllah :) 1.Segala analisis adalah berpandukan dari web ini EURUSD masih belum pasti lagi akan bergerak kemana tetapi saya Masih menunggu dia break dan close melepasi resistente forte yang asyik rejeitar dari minggu lepas. Jika break saya akan cari peluang comprar. Dijangka akan bullish tidak seperti analisis pagi tadi kerana CS pada 4petang agak kuat tetapi tunggu confirmação dahulu. Penting untuk tunggu confirmação bagi mengelak posisi ordem yang salah :) GBPUSD dijangka akan terus naik kerana telah melepasi jauh linha de tendência saya. Sekarang tengah intai peluang untuk comprar. Cari peluang comprar limite pada SNR yang berdekatan. Nanti akan saya update lagi insyaAllah :) 1.Segala analisa adalah berpandukan na web ini 2.Broker yang saya guna dan percaya untuk buat analisis adalah na web ini 3. Jangan terlepas setiap update saya. Baixe o aplicativo de instalação ini pada hp anda Analisis ringkas saya pada pagi ni. Dari CS diariamente fechar geléia 8 pagi tadi dapat saya katakan tiga pair ini USDCHF, USDCAD de USDJPY dijangkakan akan terus terjun. Buat masa sekarang tengah buat retracement sebelum bergerak mengikut analisis. Nasihat saya sila cari peluang vender limite pada SNR terdekat. Saya dah set order saya insyaAllah jika hit boleh pergi jauh :) EURUSD dijangka akan turun harini tetapi bergantung pada CS yang terbentuk pada waktu aktif. Jadi saya tak letak ordem dulu. Jangan lupa SL e uma salunya saya letak dalam 30pip. Jika ada perubahan pada tendência seperti retrace yang menembusi SNR yang kuat, akan saya atualização k :) 1.Segala analisa adalah berpandukan dari web ini 2.Broker yang saya guna dan percaya untuk buat analisis adalah na web Ini Forex Signal Signal Forex Percuma Pengenalan kepada Corretor baru dalam pasaran forex eternalfx. Baru dilancarkan pada 2 julai yang lalu. Memberikan bem-vindo bônus sebanyak 10USD secara percuma apabila mendaftar. Tempoh hanya terhad..dari 26 jun sehingga 25 julai sahaja. Klik eternalfxr861711 untuk mendaftar. Bagaimana hendak bermula 1- buat pendaftaran di link di atas 2- setelah mendapat id e kata laluan di email, sila login kabinet anda menggunakan id e senha tersebut. 3- klik pada gerenciar dados pessoais carregar uma prova de identidade e endereço 4- selepas itu. Hantarkan e-mail (por favor, conceda bônus de boas-vindas USD10 à minha conta, lt nombor id. Gt. Lt nama penuh gt. Lt no phone gt. Thank you) 5- Tunggu sehingga bônus dikreditkn ke dalam akaun real Untuk tujuan depósito pengeluaran kadar semasa 3.43.2 akaun bank Maybank - 562740124098 (solução global eterna) cimb - 12290106355524 (shahril azwan) depósito - lt no id gt lt nama penuh gt lt jumlah dalam USD gt lt bank gt contoh - 801020 Mat bin Abu 100USD Maybank hantar ke 019-2802920 pengeluaran - lt no Idt gt lt nama penuh gt lt no akaun bank gt ltnama bank gt lt jumlah gt contoh - 801020 mat bin Abu 12xxxxxxxxxxx maybank 300USD hantar ke 019-2802920 Depo adalah mínimo 5Domado a retirada ilimitada de untuk

No comments:

Post a Comment